Veckans planer ♥

Publicerat 2016-05-16 kl. 18:12:03 av Isabel Håkansson
Mån - Gick i skolan 10-14, fick en massa plugg gjort & ligger bra till i tidsplaneringen. En kompis från stallet red ut Snobben efter gårdagens hoppning och han skötte sig jättebra, var superfin och duktig enligt hennes egna beskrivning av ridpasset!
 
Tis - Oklart hur de blir med skolan.. en massa ändringar i schemat och förhoppningsvis får vi ledigt helt. Annars slutar vi klockan 12! Snobben ska intervalltränas och klockan 19 har jag och min studiecoach bokat in en två-timmar lång mattelektion.. 
 
Ons - Skola 8-15, promenerar Snobben efter skolan och ska därefter städa ur sadelkammaren och smörja all utrustning. På kvällen ska jag ut på en pw likt varje onsdagskväll..
 
Tor - Skola 10-15, efter skolan är jag anmäld till ett mattekonvent där jag ska plugga 3 timmar i sträck.. UH. Får se om jag åker ut till stallet efteråt och longerar Snobben, beror på hur mycket klockan blir! 
 
Fre - Skola 8-16, varav 3 timmar matte i sträck från klockan 13-16.. Håller ni med mig om att min mattelärare borde ge mig betyg enbart pågrund av mitt engegemang eller?!?! Efter skolan kommer pappa och hämtar mig och så åker vi till stockholm.
 
Lör - Rida ut Snobben en lång runda i alla gångarter och senare på kvällen åka iväg och fira en kompis som fyller 18 år!
 
Sön - Hoppa Snobben och allmänt förbereda mig inför ännu en lång och TUFF skolvecka.. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback