Några välbehövliga timmar!

Publicerat 2016-09-07 kl. 19:41:15 av Isabel Håkansson
Idag har verkligen inte varit en bra dag i mitt liv.. Vaknade upp imorse efter att ha sovit JÄTTEdåligt inatt, vaknat en gång i timmen EXAKT samma tidpunkt hela natten. Alltså, 01:12, 02:12, 03:12, osv.. Så himla konstigt? Stannade hemma från skolan och sov påriktigt hela förmiddan fram tills klockan 13. Var så himla trött. Åkte till stallet bara nån timme efter att jag vaknat till "påriktigt" och red en barbacka tur i solen! Mys, mys, mys. 
 
Snobben var jättefin idag! Riktigt mjuk och arbetsvillig i skritt och trav, blev liite stark och pigg i galoppen. Men framåt slutet av passet så började han släppa efter alltmer där också. Red en rätt lång vända och bara tänkte över livet, haha. Känns som att såfort jag börjar skolan och allt börjar komma igång igen så tappar jag lätt grepp om livet. Är så stressad och har waaay too much saker att göra hela tiden. Jag hinner liksom aldrig stanna upp och bara tänka. Några välbehövliga timmar i stallet blev det hur som helst och jag mådde mycket bättre efteråt ♥ Tacksam. 
Publicerat i Snobbens ridbok,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback