Förändring med håret?

Publicerat 2016-08-29 kl. 17:45:11 av Isabel Håkansson
Jag har alltid varit osäker på min stil, hur jag vill se ut, klä mig, sminka mig, bära för skor och listan kan göras LÅNG. Har kommit fram till att jag har en väldigt bred stil, trivs lika bra i jeans, sneakers och bomberjacka som jag gör i trenchcoat, klänning och johnybulls-stövlar. Så, nu när jag efter så många års velande fram & tillbaka med min klädstil kommit fram till ett slutgiltigt svar - så kommer nästa frågetecken. Mitt hår. Jag har haft långt, vanligt simpelt brunt hår i hela mitt liv. De börjar kännas lite tråkigt och jag tänker allt oftare på om jag skulle våga mig på en förändring? Hmmmm... 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback