En helg i Stockholm

Publicerat 2016-09-17 kl. 12:45:57 av Isabel Håkansson
Den här helgen spenderas i Stockholm hos pappa. Jag ÄLSKAR att kunna byta ut småstad mot storstad några gånger i månaden, eller lite när jag själv vill. När jag tröttnar på Sala, om det är mycket drama pågång eller jag allmänt bara känner att jag behöver komma bort litegrann så finns det ju inget bättre än att kunna packa en väska och åka hit. Stockholm är min favoritstad of all times, och här ska jag bo på heltid nångång. Igen.
 
Igårkväll när vi kom hit så åkte vi bara och handlade lite inför helgen, middag tills idag, frukost, frukt och lite sådär. Jag är och har varit helt sockerfri i nästan precis en månad nu, så mitt godis nu för tiden är.. frukt. Mango, passionsfrukt, jordgubbar och kiwi. Det är så jäkla gott! Och vet ni - jag saknar inte att äta socker och onyttigt, alls. Jag är så mycket piggare nu för tiden (även om jag ständigt tjatar om att jag är trött, så var jag myyycket tröttare förut), och min hy som alltid varit så dålig har blivit SÅ mycket bättre! Innan var målet att inte äta socker enbart på veckorna, men valde att lägga av helt och hållet istället.
 
Nu - åka in mot stan med pappa & syrran. Jag och Pernilla ska kolla på lite smink och pappa ska träffa upp nån kompis och umgås med honom ettpar timmar. PUSS.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback