En snygg detalj!

Publicerat 2016-09-13 kl. 13:26:00 av Isabel Håkansson
Nånting jag börjat tycka är sjukt snyggt senaste tiden är Chokers! Förr förstod jag mig inte alls på det, ett svart band i sammet som man ska ha runt halsen? Men nu, efter att ha sett det alltmer och i olika varianter så tycker jag de är asballt! Är inte så mycket för stora, hängande halsband - så en choker är ju perfekta halsbandet för mig! 
Här (halsbandet tills vänster), här (halsbandet i mitten) och HÄR (halsbandet till höger) hittar du dessa chokers! 
Publicerat i Allmänt, Isabels inlägg,

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh det är ju så sjukt snyggt!!! Gillade det inte heller i början men det brukar ju vara så med trender. ;)

2016-09-13 @ 20:53:23
URL: http://nouw.com/linastroom
Postat av: Lovisa Magnusson

Så himla himla snyggt!! Ska se till att inskaffa en snart ;)

2016-09-17 @ 10:22:34
URL: http://lovisamagnusson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback