Vecka 36 // planering.

Publicerat 2016-09-12 kl. 11:34:00 av Isabel Håkansson
Måndag - Gå i skolan först. Därefter åka iväg till första stallet för att longera Snobben, mycket galopp. Efter det ska jag iväg och rida Millas häst! 
 
Tisdag - Gå i skolan först & främst, sen iväg till stallet efteråt. Oplanerat vad jag ska göra med Snobben.. men antagligen rida ut eftersom han går i paddocken dan innan. Ut på powerwalk på kvällen om inte stallet tar alltför lång tid! 
 
Onsdag - Gå i skolan först (som varje dag, hehe) och sedan hem och rida markarbete på Snobben. Simpla galoppbommar, studs och lite cavaletti-bommar! 
 
Torsdag - Gå i skolan först. Sedan tänkte jag ta med Snobben ut på en lååång powerwalk! Han, jag, låg musik i öronen och en långpromenad kan inte bli så mycket bättre ♥ Mys, mys, mys. 
 
Fredag - Först gå i skolan, och sedan åka raka spåret hem till pappa i Stockholm.
 
Lördag - Stockholm. Oplanerat exakt vad vi ska göra.. 
 
Söndag - Stockholm (oplanerat vad vi ska göra), motionera Snobben på kvällen när jag kommer hem. 
Bild från när jag red Millas häst första gången (i lördags), vilket gick sisådär. Vad jag förstod så var han inte på sitt bästa humör, samtidigt som jag inte alls är van vid hästar som honom. Hoppas de går bättre idag! 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback