En bättre morgon!

Publicerat 2016-09-08 kl. 07:45:00 av Isabel Håkansson
Godmorgon hörni ♥ Idag har jag "sovmorgon" (bussen åker 08:40), så jag kunde gå upp klockan 07 idag istället för 05:45. Skönt! Sitter i köket med datorn och äter frukost samtidigt som jag kollar på youtube-videos och bloggar. Idag är en lite längre skoldag, så ikväll blir de lite lugn tömkörning för Snobben.. kommer nog inte orka så mycket mer! Eller jo, måste smörja mina ridstövlar och hans träns också. Mina stackars ridstövlar har tagit så mycket stryk senaste tiden, har b.la ridit med dem i spöregn flera gånger på kort tid så lädret är jättetorrt. 
 
Annars då? Hur är de med er? Med mig är de faktiskt bättre än igår, hade en liten breakdown och varknade upp på helt fel humör och med helt fel tankar.. Men idag är de bättre! Vi har ett matteprov idag i skolan som jag är lite nervös inför, men jag ska försöka att bara ta de lugnt och svara på frågorna utan att krångla till det så himla mycket för mig själv. Tror alltid att de är så mycket mer komplicerat än vad de egentligen är när de kommer till matte ;) Haha. Wish me luck! 
ATM ↑
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Anita

Skönt med lite sovmorgon, gör mycket :D

2016-09-08 @ 08:37:18
URL: http://siliiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback