Monday

Publicerat 2016-09-12 kl. 13:10:38 av Isabel Håkansson
Och så var skolan avcheckad för dagen, filosofi & matte.. två av mina mindre älskade ämnen var vad skoldagen bestod av idag. Idag var koncentrationen verkligen inte på topp så att lyssna, ta in, koncentrera sig på genomgångar och lära var inte de lättaste. Har så mycket att se fram emot just nu, så de känns svårt att koncentrera sig och bara leva i nuet. Vill helst bara att dem kommande 2 veckorna ska flyga iväg så att jag kan få den 23e september och jag ihop med mina kompisar leva livets helg. 
 
Meeeen, tillbaka till idag. Måndag den 12e september. Resterande som är kvar att göra i eftermiddag är att motionera hästar! Yay. Bussen till stallet går om nån timme och därefter blir det häst, häst, häst och lite mera häst ettpar timmar framöver. Är lite förkyld och har mått halvdåligt hela dagen precis som igår (och i förrgår), så de bästa vore egentligen att bara vara hemma.. Men, nej. Denhär veckan ska vara en effektiv sådan! 
Dagens helsvarta outfit, kreativt där Isabel ;) 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback