Huvudvärk & halsont - hello.

Publicerat 2016-09-11 kl. 13:14:11 av Isabel Håkansson
Hur jag spenderat min dag hittills - med Bella i knäet, lugn musik i bakgrunden iklädd min morgonrock. 
 
 Godmorgon! ♥ Redan igår när jag ridit klart Snobben började jag känna av svag huvudvärk. Gav honom hans kraftfoder, sopade snabbt rent stallet och åkte hem. Jag trodde de berodde på att jag inte ätit på alldeles för många timmar, men huvudvärken höll kvar sig genom hela kvällen och klockan 23 igårkväll gav jag upp & gick och la mig. Imorse vaknade jag upp med desto mer huvudvärk OCH halsont på det. Kul. Verkligen. 
 
Så - idag ställer jag in allt jag planerat att göra och tar de lugnt istället. Planen var b.la att hoppa Snobben, men byts istället ut mot klättring i skritt. Utöver det så blir de sängläge heeeela dagen och kvällen. Har inte tid att vara sjuk just nu.. speciellt inte med tanke på att skolan börjar komma igång alltmer och att Snobben äntligen håller på att komma igång ordentligt efter sommaren. Dumma, dumma emunförsvar att svika mig gång på gång. Uhhhh. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du tipsa om fina och varma vinterjackor? Kanske också visa vinterjackan som du kommer att bära i vinter? Kram :)

2016-09-11 @ 21:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback