TRÖTT torsdag

Publicerat 2016-09-15 kl. 18:34:12 av Isabel Håkansson
Alltså kan man inte se på den nedersta bilden hur trött jag är tycker ni?!?! Orkar knappt hålla ögonen öppna, haha. På torsdagar går vi våra längsta skoldagar, vi är i skolan 09.00 och slutar 16.10, och till råga på det så får man ALLTID stå upp hela bussresan hem när man åker 16.10 bussen eftersom det är då dem flesta slutar skolan/jobbet.. Idag stod vi säkert 25 personer i gången på bussen och tryckte i nästan en timme under resan hem.. så drygt. Är helt slut i både kropp & huvud nu. 
 
Idag har Snobben vilodag och planen är väl att jag strax ska ut och träffa lite kompisar. Hur länge och vad vi ska göra vet jag dock inte än, umgås, köpa nåt gott att äta och bara snacka ikapp lite antar jag! Jag umgås princip aldrig med kompisar utanför skolan och stallet, eftersom jag spenderat 99% av all min lediga tid i stallet och på hästryggen. Hinner sällan med att träffa kompisar så ofta som jag egentligen skulle vilja då, tyvärr. Men - idag blir det lite kompistid för första gången på läääänge! Woho. Förhoppningsvis hinner jag med lite plugg ikväll också, så de känns värt att vara stall-ledig ;) Ovan, haha. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback