Dags att bli frisk!

Publicerat 2016-09-14 kl. 10:49:45 av Isabel Håkansson
Vet inte varför, men de känns alltid lite, lite, liiiite bättre efter att ha tagit hand om sig själv litegranna när man är sjuk. Min konstanta huvudvärk visade feber på tempen imorse, inte mycket, men tillräckligt för att kunna vara anledningen till huvudvärken jag haft i flera dagar nu. Fyf*n, vad det varit utmattande att ständigt gått runt med ett tryck uppe i huvet. I förrgår somnade jag klockan 10 på kvällen (de händer ALDRIG annars), helt utslagen och klar med livet. Haha. Gick nästan hela skoldan igår iallafall men åkte hem sista lektionen.. 
 
Den här morgonen gick jag dock upp samma tid som om jag skulle till skolan och förberedde en powerpoint + manus till en redovisning vi ska hålla i svenskan nästa vecka. Själva uppgiften är att man ska berätta om en gammal poet och jämföra denne med en poet/lyriker som lever och är aktuell idag. Kul va? Huh. Har kommit en bra bit påvägen nu iallafall och fixat med powerpointen ordentligt så den är fin ;) Bara jag som alltid vill att powerpointsen ska vara snygga & lägger ner tid på alla smådetaljer där fastän det egentligen inte har någon som helst betydelse? 
 
Måste erkänna att veckan hittills inte varit bra alls, att ha en massa saker att deala med samtidigt som huvudet dunkar och jag känner mig alltannat än redo att ta tag i sakerna som behöver tas tag i.. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback