En eftermiddag i stallet med en bra vän ♥

Publicerat 2016-09-12 kl. 19:36:18 av Isabel Håkansson
Ett litet bildregn med bilder från dagens stallvisit hos Milla.. 
 
Hej på er ♥♥ Hemma igen efter ettpar timmar spenderande i stallet och på hästryggen. Följde ju som sagt med Milla ut till stallet idag, vilket var såå mysigt! Hon står helt själv i stallet med hennes häst och en till häst som hon har hand om och rider. Jag fick börja med att rida Dramur (den lilla skäcken), han är så rolig att rida. Verkligen definitionen av ett litet lyckoknippe på 4 ben, väldigt arbetsvillig, pigg och glad. Vi skrittade, travade och galopperade vilket hästarna verkade uppskatta! 
 
På tillbakavägen så bytte vi häst så jag fick rida Manchester (Millas häst), och det var ju som att hoppa upp på ett höghus efter att ha ridit lilla Dramur. Galopperade och travade lite på honom också, vilket gick... bättre än förra gången! Han är så stark och jag är ovan vid den typen av häst nuförtiden när Snobben blivit så snäll ;) Om de hade varit för ettpar år sen som jag hoppat upp på Manchester så hade det varit vardagsmat, haha. Nejmen, de gick bra iallafall och han var jättesnäll! 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Mathilda

asså gud så söt häst!! och fina isabel<33

2016-09-12 @ 19:46:16
URL: http://nouw.com/mathildajaeger
Postat av: Yohanna af Skovde

Ser underbart ut! :)

2016-09-12 @ 20:13:22
URL: http://yohannaafskovde.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback