Plugg, stall, plugg, stall..

Publicerat 2016-05-12 kl. 16:38:13 av Isabel Håkansson
Listan rullar på som vanligt. Plugget ligger på hög & lärarna gör allt för att försöka pressa ut den sista gnuttan av motivation som finns kvar hos oss elever. Ligger i fas med allt plugg och det känns bra. Mattenationella håller rum om 1,5 vecka ungefär och jag känner mig faktiskt redo att ta tag i dedär j*vla provet & bara få det överstökat. Utöver skolan så prioriteras stallet högst upp på listan, Snobben går riktigt bra just nu och jag vill ta vara på vartenda ridpass. 
 
Lyssnar på Kygos låt "raging" och vill bara ha sommarlov. Är säker på att den låten kommer en av sommarens mest spelade och omtyckta låt, en låt som kommer påminna oss alla om sommaren 2016 sen när den är över. Kan ni tänka er, om 28 dagar.. då är det sommarlov? Var det inte typ igår jag började gymnasiet? Nu har jag snart gått ett helt år? Tänkte ta och skriva ihop ett inlägg om mitt första år på gymnasiet inom några dagar, jag har myyyycket att skriva om det. Det har varit ett omtumlande och TUFFT år, men jag har ändå växt otroligt mycket som människa... men, mer om det i ett annat inlägg.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Lovisa Magnusson

Du är så galet fin!! <3
Ser verkligen fram emot de inlägget :)

2016-05-15 @ 11:17:44
URL: http://lovisamagnusson.se/
Postat av: Emilia

Du är SSÅÅÅ snygg/fin!!

2016-05-16 @ 11:48:43
URL: http://emiliaa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback