Nationella-prov & långhelg!

Publicerat 2016-05-04 kl. 07:05:00 av Isabel Håkansson
Godmorgon ♥♥ Ni som precis som mig går i 1:an på gymnasiet vet ju att vi idag har nationella-prov i engelska.. Jag är nervös men ska erkänna att det känns liiite bättre att göra provet idag ändå eftersom vi efter det får långhelg! Att veta att vi är lediga både torsdag, fredag, lördag och söndag känns bra i magen & jag ska verkligen ta vara på dessa 4 dagars ledighet. Vila ut och ladda om batterierna inför nästa veckas skola.
 
Efter att skolan slutat klockan 15:00 så funderar jag på att sitta kvar en timme extra i skolan och plugga matte, men varesig jag gör det eller inte så är ett måste för mig när jag kommer hem att - STÄDA MITT RUM. Vet ärligt inte vad som hänt där inne, ser ut som ett bombnedslag på ren svenska. Det var städat och fint förra veckan, så kom helgen och nu.. ja, nu ser det ut som det ser ut helt enkelt ;) Sent ikväll tar jag tåget hem till pappa, vill bort från stan ettpar dagar och andas lite storstadsluft. Behöver det! Ha en jättefin dag alla ni så hörs vi lite senare, puss.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Lina

Lycka till på provet! :)

2016-05-04 @ 12:40:38
URL: http://nouw.com/linastroom
Postat av: Emilia

VAD SNYGG DU ÄR

2016-05-04 @ 19:10:35
URL: http://emiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback