Mysig ridtur i kvällssol!

Publicerat 2016-05-03 kl. 21:06:00 av Isabel Håkansson
↑ Fina hästarna och Milla ikväll ↑
 
Idag började vår ridtur rätt dåligt när Snobben inte ville gå fram och Elcha's stoiga sida klev fram och hon surade ihop. Min magkänsla var inte bra alls, utan snarare rätt dålig.. Tills jag fick syn på en stig/gräsväg som ledde in i skogen, "dit rider vi!", sa jag. Sagt och gjort så red vi in där, och genast blev hästarna nyfikna & taggade igen. Ibland tror jag det är bra att man bryter vad man håller på med och byter ut det mot något som får hästarna på andra tankar - för det var precis vad vi gjorde idag!
 
En riktigt härlig galopp på vägen hem fick vara avslutet för mina och Millas ridturer ihop. I detta stallet. Snart fortsätter Milla och Elcha på egen hand i ett annat stall medan jag och Snobben stannar kvar där vi är nu. Jag och Milla har verkligen haft sååå himla kul ihop med hästarna, och vilka superbra ridpass vi fått till! Så glad över att ha en riktig hästtjej till nära vän kvar, dem flesta andra har lagt hästintresset på hyllan.. Men inte jag och Milla, som tur är ;)
Publicerat i Snobbens ridbok,

Kommentarer
Postat av: Lina

Så mysigt att ha någon att rida ut med!

2016-05-03 @ 21:39:04
URL: http://nouw.com/linastroom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback