Mysfrukost ♥♥

Publicerat 2016-05-05 kl. 12:06:00 av Isabel Håkansson
↑ 2 ATM bilder ↑
 
Godmorgon! Imorse väckte pappa mig klockan 10 efter att han varit och gymmat, solen lös & jag fick inte sova längre, hehe. Pappa for därefter iväg och köpte hem nybakade frallor, smoothies och massa gott vi kunde äta till. Så nu har jag startat morgonen på det allra bästa sättet genom att äta god frukost och umgåtts med pappa. Nu återstår det lite fix och byte av kläder innan vi ska vidare iväg in till stan. Mysdag väntas!
 
Sommaren är på ingång och man får dåligt samvete av att sitta inne och slösa bort dagarna - u know the feeling. Tror och vågar faktiskt hoppas på att denna sommaren kommer att bjuda på riktigt bra väder, kolla bara hur det ser ut just nu, liksom.. wow. 20+ grader och strålande sol i början av maj, inte illa. Denna dan ska tas till vara på, så jag avrundar här och så hörs vi härinne lite senare.. tills dess kan ni ta och svara på min fråga i föregående inlägg ;) PUSS.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback