En lista om mig..

Publicerat 2016-05-02 kl. 12:48:00 av Isabel Håkansson
Hur lång är du? Jag skulle gissa på att jag ligger runt 1.68cm där nånstans.. dock har jag rätt långa ben vilket får det se ut som att jag är betydligt längre i vissa fall. 
 
Vad är du bra på? Jag är bra på att planera och prioritera framför allt. Hehe.
 
Rädd för? Ångest, att bli lämnad ensam och att nån nära till mig ska försvinna. 
 
Sommarplaner? Rida mycket, vara med kompisar mycket, blogga mycket, sola mycket, bada mycket.. göra mycket av allt jag tycker är roligt. Helt enkelt. 
 
Stökigt el välstädat? STÄDAT alla dar i veckan.. stökig omgivning får mig på dåligt humör for real.
 
Saknar du någon nu? Papi.
 
Favorit djur? Svårt att välja bara ett.. men måste bli häst isåfall. 
 
Något du hatar? Matte, matte, matte. Blä. 
 
Något du älskar? Min familj. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback