Back on track

Publicerat 2016-05-07 kl. 08:25:59 av Isabel Håkansson
Vaknade med världens mensvärk och fick hasa mig fram till datastolen, haha. Efter några dagars strul med min server och mejlande fram & tillbaka med blogg.se så är jag äntligen tillbaka på banan! Det hade blivit nåt strul med mitt domänamn och därför kom man inte in på sidan.. men nu är det äntligen löst. Jag har haft 3 jättemysiga dagar i Stockholm ihop med pappa och vi har hunnit med en massa kul, känner mig nöjd och lämnade Stockholm med ett leénde på läpparna. 
 
Klockan är just nu 08:20 och jag hade alldeles strax tänkt att börja röra mig ut mot stallet. Snobben ska joggas en runda i skogen efter ettpar dagars lugn aktivering med skrittpromenader, så tänkte jag att vi ska hoppa litegrann imorgon om han känns fräsch och paddocken är mjuk. Känns bra att få stallet klart på förmiddan innan det hinner bli alltför varmt & så att man har eftermiddan kvar att kunna göra vad man känner för. 
 
Ville mest bara kika in här för att hälsa godmorgon och säga att bloggen fungerar igen, så... - Godmorgon, bloggen funkar igen! Ha en jättebra dag, det ska jag ha. PUSS. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback