Att logga in till en drös kommentarer..

Publicerat 2016-05-16 kl. 12:08:35 av Isabel Håkansson
Tacka gud för snapchat-filtet dagar som dessa! Lägg till mig på snap, isabelhakansson ♥
 
Heeej på er! Inte känt mig sugen på att blogga överhuvudtaget, tills att jag loggade in här nu & möttes av en drös kommentarer. Tack, verkligen tack!! Även fast jag driver bloggen mycket för min egen skull, så kan jag inte sopa under mattan att det trots allt blir otroligt tråkigt att skriva, skriva, skriva och skriva utan någon som helst respons ifrån er. Då känns bloggen trött och tråkig, liksom. Man måste ha åtminstone några att bolla ideér, tankar och dela åsikter mellan. Tycker ni inte? 
 
Hur som helst, måndag. Vi började klockan 10 imorse och har redan hunnit beta av en mattelektion och käkat lunch. Sverige bjuder på grå himmel, blåst och regn idag. Majoriteten av alla människor klagar på att de dåliga vädret, men jag kan inte låta bli att tycka det är lite mysigt ändå. Och för mig är det mycket effektivare att gå i skolan när det regnar eller är dåligt väder ute, för när det är fint väder vill man ju allt annat än att sitta fastklistrad i en skolbänk - right. Ska skriva lite på en uppgift i naturkunskapen och slipa på en fakta analys som ska vara klar i samhällskunskapen nästa vecka.. fokus på plugg nu i ettpar timmar tills jag kommer hem. PUSS. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Emilia

Har du bra betyg osv?

2016-05-16 @ 18:12:56
URL: http://emiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback