2016-05-09

Publicerat 2016-05-09 kl. 08:59:06 av Isabel Håkansson
Me today 
 
Känner av rubriksbristen mer & mer, haha. Är inne i ett mood där jag helst av allt bara vill ta det lugnt i solen, vara med vänner och i stallet. Snobben har fått tagit det lugnt nu under mina lediga dagar, först för att jag var i Stockholm både onsdag, torsdag och fredag och sen för att det varit så oootroligt varmt. Red ett jättemysigt pass i lördags iallafall, skrittade och travade i skogen och avslutade med lite galopp på ett fält. SHIT vad han sprang! Galoppfattningen fick honom att tjuta av glädje, min Snobb.
 
Idag är det måndag hur som helst! En ny vecka står framför fötterna & jag är taggad på vad den har att erbjuda. Just nu ser den ut att bli väldigt lugn. Stallet ligger som prio nummer 1 efter varje skoldag, Snobben ska gå hela veckan. Tänkte faktiskt ställa fram ettpar hinder ikväll som vi ska studsa över, om underlaget i paddocken håller. Det blir fort hårt därinne nu av nån anledning.. Hoppas på att kunna hoppa några skutt iallafall! 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback