Skogspromenad, vårväder & bra humör!

Publicerat 2016-03-15 kl. 19:56:41 av Isabel Håkansson
3 mysbilder från min och Snobbens skogspromenad idag, hur mysigt??
 
Hej på er! 4 dagar sen sist nu.. känns som en hel evighet! Vad som hänt sen sist är att jag varit på överraskningsfest för Moa som fyllde 18 vilket blev riktigt lyckat, ridit både en långritt med Milla och ett dressyrpass på banan, pluggat och.. ja, that's pretty much it. Händer inte så mycket i mitt liv just nu, utan livet rullar mest bara på. Jag är inne i en period där jag bara vill koncentrera mig på att må bra, sköta skolan, vara i stallet och omge mig med bra vänner. Allt annat känns oviktigt. 
 
Idag fick vi sluta så tidigt som 11:30, så jag åkte hem och hoppade därefter direkt på snabbaste buss ut till stallet. Borstade Snobben länge, friserade hans man och slutade med att promenera honom 30 minuter i skogen. Han nappade åt sig lite granris här & var, klev över stockar och trippade på tå av ren glädje. Det var riktigt varmt ute idag, folk gick i kortärmat!!! Liiiite för kallt för min smak ännu kanske, men snart så ;) 
 
Nu ska jag faktiskt sätta mig direkt och börja skriva på lite andra inlägg, så jag väljer att sätta punkt här. Hoppas ni har det riktigt bra, och att ni precis som jag fokuserar på att må bra även om det kanske innebär att man måste prioritera bort annat (som i mitt fall just nu, bloggen...). PUSS. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Michelle Petersson

Så mysigt med promenad i skogen! :D

2016-03-16 @ 12:03:57
URL: http://michellepetersson.se
Postat av: Jenny Lindström

Åh är så himla mysigt med promenader i skogen nu när det är vår ute :)

2016-03-18 @ 12:06:40
URL: http://jennieshastar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback