Roliga saker att se fram emot!

Publicerat 2016-03-30 kl. 11:42:36 av Isabel Håkansson
♥ Att jag ska få rida Picco hela denna veckan ut! Yay.
 
♥ Att det den 10 april kommer det ut en fotograf till stallet som tog kontakt med mig via min blogg. Hon ska fota mig och Sandra ihop med Snobben och Bolt (en häst Sandra rider då & då). 
 
♥ Valborg!! Har ingenting planerat där än så länge men tycker det är en mysig högtid sålänge det inte regnar, hehe. 
 
♥ Tills alla nationellaproven är skrivna ;)
 
♥ När terrängträningarna drar igång igen! Lätt att jag och Snobben kommer att delta i minst 1 terrängträning denna sommar, det är så himla kul. 
 
 ♥ Skolavslutningen. Enough said. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Elin

Vem längtar inte till skolaavslutningen :D Så segt att den ligger senare i år dock och att man får lite kortare sommarlov. Men men, ska bli sååå skönt att slippa skolan!

2016-03-30 @ 22:19:57
URL: http://nilssonwallden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback