Några ovänner rikare

Publicerat 2016-03-28 kl. 21:00:00 av Isabel Håkansson
En spegelselfie med två av dem bästa jag vet igår ↑
 
Vi var bjudna på fest igår och vi alla tre (på bilden) var taggade till tusen, då vi väntat i över en vecka nu på att nånting ska dyka upp. Allting började bra men slutade mindre bra, rättare sagt jättedåligt. Hade hellre setat hemma och käkat chips framför en bra film än att ha åkt dit, för JA, så illa var det ;) Människor med starka åsikter och jag som aldrig kan hålla tyst fastän jag egentligen borde slutar aldrig bra, weeeell. 
 
Hur som helst, med tanke på att Snobben dragit av sig en sko så fanns det inte mycket att göra i stallet idag. Snobben fick vila och jag med. Hängde med Ida större delen av dan, och framåt kvällen träffade vi även upp Sara för att gå och käka litegrann innan vi drog vidare hem till mig. 3 timmar med en massa snack och skratt behövdes! Speciellt efter gårdagen, hehe. 
 
Nu - slå på nån film och bara ladda upp inför morgondagen. Imorgon blir det stallet tidigt då Snobben ska få massage och jag förhoppningsvis ska rida Picco igen, yaay. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback