Min lilla bloggis ♥

Publicerat 2016-03-29 kl. 17:08:00 av Isabel Håkansson
Jag startade min blogg den 24e april 2013. Jag var då en nybliven 13-årig liten tjej som bodde ute på landet i ett hus med både mamma, pappa och min lillasyster. Snobben hade kommit till oss bara några månader innan och jag princip levde i stallet. Nu, 3 år senare så är mina föräldrar skilda. Bor distans med min pappa och träffar honom 4 dagar i månaden, ibland mer och ibland mindre än så. Jag är idag 16 år och har betydligt mycket mer skinn på näsan än vad jag hade för 3 år sen. Jag tar ingen skit. Nånsin. 
 
Jag kan stå för varenda mening som skrivs ut här, vartenda litet ord och alla bilder som nånsin lagts ut. Hela min tonår hittills finns nedskriven i denna blogg, och läser man igenom arkiven finns både glada, hemska och ledsna minnen. Härinne har jag skrivit medan tårarna sprutat eller jag varit så glad att jag knappt kunnat sitta still. Jag är tacksam, tacksam för allt vad min blogg givit mig genom åren. Tack. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback