Just an ordinary day

Publicerat 2016-03-17 kl. 21:55:00 av Isabel Håkansson
Känns som dagarna går på repeat. Vaknar samma tid, gör samma sak. Snackar & umgås med samma människor, är i stallet varje dag efter skolan. Går och lägger mig nångång mellan 22:30-23:00 och därefter börjar allt om igen. Skönt men samtidigt.. uttråkande. Känns som jag aldrig riktigt hittar balans och blir 100% nöjd med tillvaron. Är lite sån som person, vet aldrig riktigt på vilket ben jag ska stå, hur jag vill leva mitt liv för att jag ska bli helnöjd. Tänker, tänker och tänker ännu lite till. Kan somna ena dagen och vara helnöjd för att sedan vakna upp dan efter och ba NEJ. 
 
Hur som helst.. dagen idag då? Skolan först som vanligt, arbetade vidare på gammalt arbete som vi hållt på med ett tag nu. Samhällsfrågor, förberedande inför ett tal vi ska hålla muntligt på svenskan om nån månad och bokföringsslut. Efter skolan åkte jag till stallet och red ut en lång runda på Snobben ihop med Milla och Elcha. Vi galopptränade hästarna i backar. Pigga, duktiga och lydiga hästar hade vi idag! Så himla kul att rida när det går bra. 
Jag idag, helt fläckig på halsen eftersom jag flagnat efter att vi kom hem från Gran Canaria.. ew. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback