Gran Canaria 2016..

Publicerat 2016-03-08 kl. 21:52:04 av Isabel Håkansson
Shit, vilken vecka jag haft. Som i en gott & blandat påse innehöll vår resa allt. Spöregn och solsken, sammanrasande hus och stora palats, öknen, tivolin, hästar, hav, savanner, vilddjur och mycket, mycket mer. Skulle ta mig en evighet att beskriva resan i detalj, men jag ska försöka dra en kort slutsats iallafall. 
 
Som vissa utav er kanske redan förstått, så bor jag & min syster inte ihop med pappa. När mamma och han skilde sig för två år sen så packade han ihop sitt för att lämna Sala för gott. Därefter har vi träffat honom 4 gånger i månaden cirka.. Alltså, har vi verkligen sett till att ta vara på denna veckan! Varenda dag har vi gått upp innan klockan slagit 9 för att hinna med så mycket som möjligt och inte låta vår tid ihop gå till spillo. 
 
Vi har sett oss runt, gått på marknader, käkat god mat, shoppat, gått på tivoli och haft riktigt kul samtidigt som vi haft tid att bara VARA. Några dagar spenderade vi enbart liggandes vid poolen. Det har varit så otroligt skönt att kunna lägga sig om kvällarna utan att behöva känna den kliande och krypande känslan i kroppen, de ständiga kontrollbehovet. Igår landade vi i Sverige igen efter en helt underbar vecka och jag är nu redo att ta tag i, och styra upp livet igen. 
 
Ikväll har vi varit och hämtat Snobben som haft en jättemysig och lärorik träningsvecka hos Sannah, han klev på transporten supersnällt och verkade glad över att vara hemma igen. Imorgon är jag back on track, yay.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Lovisa Magnusson

Åh så härligt att du är tillbaka och haft en bra resa :D Har verkligen saknat din blogg! <3

2016-03-08 @ 22:25:45
URL: http://lovisamagnusson.se/
Postat av: Erika

Jättefina bilder. Låter som en rolig resa! ;)

2016-03-09 @ 13:23:33
URL: http://monsterasryttarna.blogg.se
Postat av: Pappa

Det har varit jättekul lillan

2016-03-09 @ 21:43:32
URL: http://WWW.flytt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback