Ett roligt mejl...

Publicerat 2016-03-19 kl. 10:33:00 av Isabel Håkansson
Godmorgon! Vaknar upp till ett soligt Stockholm och ett glatt humör. Jag gick och la mig tidigt igår, innan klockan slagit 12 (!!!) och vaknade helt av mig själv, utvilad & pigg idag! Så himla skönt. Planerna för dagen är att vi först och främst ska käka en god frukost som pappa står och förbereder just nu, därefter ska vi vidare till Hööks för att köpa ettpar nya ridbyxor och eventuellt också nya ridstövlar. Så får vi se om jag hittar nåt annat också, hihi. Skulle vilja kolla efter lite vitaminer till Snobben.. B-vitamin känns som ett måste för honom på våren! Därefter tar vi resten av dagen som den kommer. 
 
Igår fick jag ett jätteroligt mejl som helt klart gav min motivation en kick i baken! Så idag har jag som ett löfte åt mig själv att ta med mig kameran runt för att sedan kunna lägga upp härinne ikväll över lite vardagligt snack med er. Så med det skrivet, kika in här senare ikväll! Nu ska jag äta frukost och börja fixa mig litegrann inför dagen.. PUSS. 
Gulliga Snobben med en aning förstor gräsmage sommaren 2014..♥♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Vilken fin häst, kommer kika in ikväll! :-)

2016-03-19 @ 10:42:31
URL: http://beashastliv.for.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback