Ett bra ridpass i solen!

Publicerat 2016-03-27 kl. 17:18:00 av Isabel Håkansson
Tog in Snobben och möttes av.. en avtrampad sko på högra frambenet. Yay. Som tur var så kunde jag rida en kompis häst istället, så det gick ingen nöd på mig, jag fick rida ändå ;) Lite jobbigt att Snobben ska trampa av sig en sko precis nu när jag har lov dock.. det är liksom nu jag verkligen har tiden att rida ordentligt. Vi ska ringa vår hovslagare och håller tummarna på att han kan komma ut redan på tisdag! Hoppas, hoppas.
 
Hur som helst, hästen jag fick rida heter Picasso, eller Picco som vi kallar honom. Han är verkligen superfin! Jättelydig och det märks att han är välriden. Red ett rätt basic-pass i alla gångarter, gjorde lite volter och tempoväxlingar. Han blev liiiite springig efter första galoppen, men lugnade ner sig snabbt bara jag red lugnt och sansat. Milla red Elcha i paddocken samtidigt och idag fick Milla verkligen till formen på henne, så kul att se!!
Leriga ridstövlar och omatchade outfits - så vi ser ut till vardags ;) 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback