En bättre måndag ♥

Publicerat 2016-03-21 kl. 12:44:42 av Isabel Håkansson
Ett matteprov avbetat - check. Höll på att skriva avklarat, men sen kom jag på att jag förmodligen inte kommer klara mig undan komplikationer detta prov heller.. JAG SUGER PÅ MATTE. Tycker egentligen det är en rätt dum tidpunkt att sätta ett matteprov på, jag menar.. första lektionen på morgonen efter helg?! Min hjärna har inte hunnit komma ur helg-moodet än, liksom ;) Aja! 
 
Tre bra saker med denna måndagen iallafall är att vi får sluta 2 timmar tidigare vilket betyder att jag kommer hinna rida i dagsljus OCH det är soligt ute! Win, win, win. Ska skritta ut Snobben barbacka i skogen efter gårdagens hopp-pass. Och ja, vi hoppade igår för första gången dehär året, vilket var jättekul! Snobben skötte sig bra, var lite väl stark vissa gånger samtidigt som jag inte red mitt allra bästa - men det var trots allt första hopp-passet på flera, flera månader. Nu ska vi klättra oss uppåt och bli bättre! 
 
Har en bra magkänsla inför kommande veckan och är allmänt taggad på allt, hoppas ni är det också. PUSS. 
 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback