Efterlängtat påsklov!

Publicerat 2016-03-25 kl. 18:28:17 av Isabel Håkansson
3 bilder från när jag och Ida pluggade i onsdagskväll..
 
Äntligen påsklov!! Igår runt 12 tiden efter att ha skrivit klart ett prov på företagsekonomin så tog jag, Ida och Madde bussen hem. Såfort vi kom till Sala så hoppade jag direkt på nästa buss mot stallet där Milla väntade på mig. Båda hade lite tidspress igår, så vi släppte bara Elcha och Snobben i paddocken så dem fick springa av sig lite överskottsenergi. Snobben galopperade runt och sparkade en massa, Elcha galopperade efter i full fart ;) 
 
Sov hos Ida igårkväll och vi gjorde ingenting speciellt alls. Kollade live på Guldtuben-galan som var igårkväll, åt chips och snackade. Somnade relativt tidigt och vaknade sent imorse, sååå skönt och välbehövligt! Drog till stallet runt klockan 13 för att rida ut Snobben. Han var pigg idag, fick vara försiktig med vilka signaler jag gav honom. Skrittade 85% av passet men la även in lite trav och galopp. Stor guldstjärna för hans braiga galopp idag!! Märks att han börjar stärka sig i rumpa och rygg, jobbar på mycket bättre. Imorgon blir det backträning!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Anna

Det låter som en bra början på lovet :)

2016-03-25 @ 22:52:38
URL: http://annaphoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback