Dagen som väntar...

Publicerat 2016-03-26 kl. 09:17:55 av Isabel Håkansson
Godmorgon! Jag vaknade av mig själv klockan 8 imorse, en hel timme innan larmet ringde? HUR skönt?! Jag älskar att vakna tidigt, så man hinner med att göra allt man planerat. Idag blir en rolig dag spenderad mestandels i stallet och jag ser fram emot den massor!! Detta ska hinnas med.. 
 
♥ Städa rummet (inte det roligaste, meeen)
 
♥ Möta Milla i stallet halv 12. 
 
♥ Borsta och pyssla med hästarna. 
 
♥ Rida bort till ettpar klätterbackar för att trava & galoppera upp och ner för dem. 
 
♥ Stretcha och smörja in benen med kyllera. 
 
♥ Hem, duscha & packa. 
 
♥ Sova över hos Milla. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback