Att vara stark på egen hand

Publicerat 2016-03-26 kl. 14:58:00 av Isabel Håkansson
Personer jag kan lita på till 100% kan jag räkna på en hand, 5 fingrar. En gång i tiden var jag en godtrogen person som gärna litat på andra människor, ibland kanske lite för snabbt. Har tagit smäll efter smäll av folk som stuckit kniv efter kniv i ryggen på mig. Det finns inget jag avskyr lika mycket som glappkäftade människor, sånna som verkar ha svårt att ta in och förstå orden "det här är mellan dig och mig". Och därför, så berättar jag sällan saker jag inte vill ska komma ut. För någon. 
 
Jag behöver ingen som pekar, styr & ställer över val och beslut jag ska göra eller har gjort. För jag klarar det på egen hand. Jag är inte beroende av att ha personer runtom mig 24/7 på samma sätt såsom jag hade förut. Vill man inte bli sårad, så gäller det att hålla folk på avstånd. Inte låta dem få komma för nära hjärtat. Då är det kört. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback