3 från idag // snack.

Publicerat 2016-03-19 kl. 18:08:28 av Isabel Håkansson
↑ 3 bilder från idag ↑
 
Den här dagen har verkligen gått sååå himla fort?! Nyss var klockan 12 på förmiddagen och nu är klockan 6, liksom!?! Startade som sagt med en snabb sväng förbi hööks imorse där jag köpte ettpar nya ridbyxor, ridstövlar och stövelsträckare åt dem. Sedan fortsatte vi vidare till Täby Centrum där vi shoppade vidare litegrann. Fick b.la med mig en jacka hem som jag velat ha länge, liiite osäker på om jag passar i den än dock.. hehe. Tänkte jag kunde visa er allting på nångång under nästa vecka!
 
Dan börjar nu lida mot sitt slut och jag ska alldeles strax tvätta bort mitt smink och duscha. Senare ikväll har vi planerat filmkväll här hemma, får se hur det blir med den saken dock med tanke på att både Pernilla och pappa redan ligger och sover ;) Livet med två överproduktiva personer - dem somnar TIDIGT.
 
 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Vanessa andersson

Jag skulle verkligen behöva ett par nya ridbyxor känner jag! haha, Man sliter upp de så himla fort!

2016-03-20 @ 13:03:30
URL: http://vanessaandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback