Midsommarfirande

Publicerat 2016-06-26 kl. 20:11:13 av Isabel Håkansson
Hej på er! Vilken helg.. mycket som hänt. Sovit sammanlagt 4-5 timmar på två dygn och är tröttare än tröttast just nu. Samtidigt har jag inte velat sova igen dem missade sömntimmarna nu under dan heller med tanke på att jag ska upp klockan 08 imorgon och jobba, liksom. Hur som helst, vad är lite för få sovtimmar mot en helrolig helg?! I fredags var det som dem flesta av er säkerligen redan vet midsommar, så jag ihop med 3 av mina närmsta tjejkompisar åkte iväg hem till en annan kompis som styrde fest. Väl därborta blev det en heldel sång, dans, tårar och skratt - kvällen innehöll lite av allt, helt enkelt ;) 
↑ 3 bilder ifrån fredagskvällen ↑
 
Kom hem runt 03 och somnade nästan direkt. Dan efter (igår) så gick jag och Milla upp tidigt, käkade frukost och cyklade hem till henne för att släppa ut hennes hund. Runt lunch så åkte vi och käkade thaimat & allmänt bara snackade ikapp om allt som hänt under gårdagen. Mötte upp Ida därefter och tillsammans åkte vi hem till Milla ännu en gång och badade i hennes pool. Solen lös och det var varmare än jag kan minnas att det varit på väääldigt länge. Perfekt sommarväder, helt enkelt! Avslutningsvis åkte jag, Ida och Madde vidare på fest igen. 
       
 Två bilder från igår ↑
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback