Fredagsfeeling på en torsdag

Publicerat 2016-06-23 kl. 16:05:00 av Isabel Håkansson
Hur härlig är inte den rubriken? Men, det stämmer faktiskt! Jag har nämligen jobbat min sista dag denhär veckan idag, eftersom vi är lediga imorgon på midsommarafton. Yay! Ikväll ska jag och Snobben även ta revanch och rida bort till klätterbackarna, det var så jäkla varmt & kvavt i luften igårkväll så vi red aldrig dit. A och O när man ska klättra är aktiva gångarter så benen kommer in ordentligt under rumpan, och det hade vi inte haft om vi red dit i värmen som var igår.
 
På måndag börjar min sista jobbvecka och sen har även jag sommarlov. Så himla skönt & jag kan knappt fatta det själv.. Inga tider att behöva komma hem till, inte behöva ställa larmet på morgonen - ingenting att behöva anpassa sig efter. But first.. långhelg med både fest och en massa stall inräknat, såklart! PUSS. 
↑ Min frukost imorse ↑
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback