En SÅN dag..

Publicerat 2016-06-29 kl. 16:58:13 av Isabel Håkansson
Trött, seg, irriterad & totalt sönderstressad without any reason. Vaknade en halvtimme senare än tänkt imorse, behövde stressa iväg till jobbet och har gått hela dan utan telefon eftersom den pajat. Det är en stressfaktor för mig att inte kunna ha någon som helst kontakt med vänner & familj under dem 6 timmarna jag jobbar, eller när jag är i stallet. Missar jag något nu? Tänk om nån försöker få tag på mig? Ni förstår. Dan förstörd och bäst för alla vore om jag isolerade mig inne på mitt rum resten av dan - men jag har saker att göra ;) 
 
Vad som återstår på dagens "att-göra" är först och främst att möta upp Madde och Ida för att planera och snacka igenom Gotland. Vi åker om 5 dagar och har ännu inte kommit underfunn med hur vi tar oss till och från färjan, vart vi ska bo osvosv.. Att vara spontan och oplanerad är två heeelt skilda saker, och jag är INGEN oplanerad människa. Tvärtom. Vill alltid planera och ligga steget före. Därefter ska Snobben motioneras på ett eller annat sätt, lutar mot lite longering över bommar.. de visar sig! 
 
Nu - TA TAG I ALLT SOM BEHÖVER GÖRAS. Vi hörs härinne senare.. puss. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback