3 dagar kvar..

Publicerat 2016-06-28 kl. 16:08:00 av Isabel Håkansson
Hej på er ♥ Hoppas allt är bra! Med mig är det mer än bra, anledning? För att jag nu bara har 3 dagar kvar på jobbet och sen - SOMMARLOV. Jag har (på fredag) sommarjobbat på dagis i 3 veckor. Kände första dan jag började jobba att veckorna som låg framför mig skulle vara mer eller mindre en plåga att ta mig igenom, jag är ju inte bra med barn liksom?! Blir nervös och vet inte hur jag ska kunna trösta dem om dem är ledsna eller när jag ska rycka in om dem börjar tjafsa med varandra. Men ärligt, det har varit så mycket mer roligt och givande än vad jag trott! 
 
Mitt sommarlov kommer att inledas med cityfestivalen i Västerås både på fredag direkt efter jobbet och lördagkväll då jag och ett gäng kompisar åker dit. Därefter, på måndag-natt så åker jag, Madde och Ida iväg till Gotland och är där tills på fredagkväll. Vi ska bada, sola, shoppa och.. ta de lugnt. Ser fram emot att få åka iväg med två utav mina bästavänner och bara vara. Ta varje dag lite som de kommer. En tjej ifrån stallet har hand om Snobben & motionerar honom så jag slipper oroa mig under dagarna jag är borta, I'm so lucky. 
 
För er som hängt med nåt år så vet ni ju att jag var på Gotland förra sommaren, 2015. Jag, pappa, hans tjej och hennes son åkte iväg en vecka. Gotland är så himla fint och vi hann med att göra massa kul! Att jag var totalt instabil psykiskt under den veckan och bröt ihop 5/7 kvällar, är en annan sak.. Detta året blir en revanch! 
2 bilder på hur vi bodde förra året, så mysigt! Detta året ska vi tälta, hmmm ;) 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback