Petter, Vigiland & en bra kväll ♥

Publicerat 2016-07-02 kl. 14:37:30 av Isabel Håkansson
↑ 3 bilder från gårkvällen ↑
 
Slutade jobbet klockan halv 4 igår, cyklade hem & började direkt med att packa ihop smink, kläder och smycken. Lite efter klockan 4 så satt jag redan på plats i Idas rum framför sminkspegeln och började fixade mig inför cityfestivalen som vi skulle på senare på kvällen. När vi var klara åkte vi och mötte vi upp resten av gänget vi skulle åka till festivalen med, alla var taggade och på bra humör! 
 
Under kvällen spelade b.la Petter och Vigiland, dock blev trängseln bland alla människor alldeles för mycket för mig så de blev mest att jag stod mest utanför och lyssnade.. tyvärr. Klarar verkligen inte av trånga utrymmen, dålig luft och respektlösa människor som puttas och slår sig fram. Som tur var så var jag inte den enda som kände så, så jag slapp stå utanför helt ensam. Träffade på både klasskompisar, nya & gamla människor. Riktigt kul hade vi och jag somnade gott såfort vi kom hem, hehe ;) En perfekt start på mitt sommarlov! 
 
Nu - Mot Stockholm för att bo hos papi ettpar dagar innan jag åker vidare till Gotland, yay. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback