No makeupday

Publicerat 2016-07-01 kl. 08:39:00 av Isabel Håkansson
Godmorgon ♥♥ Tänk, detta är sista morgonen jag behöver kliva upp tidigt av den anledning att jag har jobb att gå till!! SÅ LYCKLIG. 3 veckor har gått så himla snabbt och jag är tacksam över att jag fått jobba på plats jag jobbat på. Idag får jag sommarlov och kan göra precis vad jag vill och känner för.. om de känns bra? Ja. Verkligen. Firar in mitt nyblivna sommarlov ihop med ett gäng sköna människor på cityfestivalen i Västerås ikväll, de kommer bli bra. 
 
Jag har gått osminkad under alla mina tre jobbveckor nu, och idag är inget undantag. Går upp, tvättar ansiktet, borstar tänderna, klär på mig, borstar håret och sätter upp det - done. Jag har, som dem flesta redan vet, rätt dålig hy och jag finner absolut ingen anledning till att hålla på och sminka upp mig i onödan. Jag trivs utan smink och har absolut inga problem att visa mig utan. Och så borde alla känna! Vi alla är perfekta precis såsom vi är, right. 
Oborstat hår, inga filter, inga bort retucheringar, inget smink.. all natural. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: emilia

Du är en sån naturlig skönhet, om man såg ut sådär fixad så <3

2016-07-01 @ 11:52:30
URL: http://emiliaa.webblogg.se
Postat av: sofia

grym blogg!!

2016-07-01 @ 20:38:19
URL: http://injeragals.blogg.se
Postat av: rxbin.blogg.se

Du behöver inte smink för att vara vacker! =)

2016-07-01 @ 20:51:09
URL: http://rxbin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback