Mysiga söndag

Publicerat 2016-07-10 kl. 16:30:36 av Isabel Håkansson
Godmorgon, höll jag på att skriva innan jag insåg att klockan är 4 på eftermiddan.. hmm. Idag har jag legat i min säng exakt heeela dan, kollat youtube & läst bloggar. Är otroligt seg efter att enbart sovit 3-4 timmar inatt, så jobbigt. Så, resterande av dagen/kvällen som är kvar så är planen bara att fixa stallet, rida ut Snobben och pyssla om honom ordentligt. Svansen ska få sig en tvätt, klippas och vårdas. Fick lite smått panik igår när jag kom till stallet för första gången på nästan en vecka och svansen var sträv, mamma bara suckade.. "Isabel, du är FÖR pedant med den där hästen". HUH. Kan man nånsin bli för pedant när de gäller ens pärla till häst? ;) Knappast.
 
Och ja.. that's pretty much it. Inte planerat så mycket annat utöver stallet ikväll faktiskt, utan snarare räknat med att sysselsätta mig där tills jag blir trött. Frågan är bara med vad med tanke på att jag redan städat och dammat ur hela sadelkammaren, putsat all utrustning, spolat ur stallet, borstat av och vikt ihop alla täcken.. Får väl ge mig på att städa och rensa förrådet på grejer eller gå på utrustningen en gång till, helt enkelt. PUSS. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback