Gamla frågor, nya svar!

Publicerat 2016-07-03 kl. 22:24:00 av Isabel Håkansson
Du har så fina ögonbryn! Vad fyller du i dem med/använder du dig av när du fixar dem? :)
 
Sv. Först & främst, tack så jättemycket! Den här kommentaren är skriven under ett väldigt gammalt inlägg där jag (enligt mig själv) inte alls hade fina ögonbryn.. på den tiden fyllde jag i ögonbrynen med vanlig brynskugga ifrån H&M. Nu för tiden använder jag mig av en dipbrow ifrån märket "ardell" i färgen dark brown, samt en ljus concealer ifrån "fit me" för att få till skarpare linjer och "städa upp" omkring brynen.
 
Skulle du kunna tänka dig att låna ut Snobben på foder? Varför/varför inte?
 
Sv. Nej. Däremot skulle jag ha som krav ifall Snobben i framtiden läggs ut på annons och försäljning blir aktuellt igen, att man ska låna Snobben iallafall 2 veckor innan man får köpa honom. Det främst för att jag ska kunna ha kontroll och kunna ta tillbaka honom ifall han skulle hamna hos någon människa som inte behandlar honom bra.. Men låna ut honom på foder "bara för att", nej.
 
"Kommer du försöka sälja Snobben i framtiden igen?"
 
Sv. Alltså.. den här frågan är så svår att svara på. Jag vet inte, helt ärligt. Det känns som att jag aldrig någonsin kommer våga släppa iväg Snobben efter misstaget vi var så nära att begå senast, plus att han verkligen är det bästa jag har i livet. Jag kan inte tänka mig ett liv utan Snobben, helt ärligt. Helst av allt skulle jag vilja ha kvar Snobben föralltid, och ha en annan häst på sidan av som jag tränar och tävlar med lite mer seriöst. Att bli bäst på ridning, kunna pryda min vägg med rosetter och träna stenhårt väger ingenting om man jämför med kärleken jag känner för Snobben. Den kommer alltid väga tyngst.
Min stjärna♥♥
 
"Planer för sommaren?"
 
Sv. Känns ju som en rätt aktuell fråga att ta upp nu kanske, eller vad tycker ni? ;) Gotland, sola, bada, vara med kompisar och familj, rida och vara i stallet så mycket jag bara kan!! Stallet är de bästa som finns på somrarna, så där ska jag verkligen spendera min lediga tid!
 
"Du verkar som en så positiv människa! Är du det?"
 
Sv. Kom ihåg att jag blev sååå chockad när jag fick denhär frågan, för när jag själv läser igenom min blogg kan jag ibland bli irriterad på mig själv för att jag tycker jag uttrycker mig så otroligt negativt, haha. Men som svar på din fråga - det beror heeelt på. Jag kan vara jättepositiv samtidigt som jag kan vara jättenegativ. Det beror helt enkelt på vad saken gäller och vilket humör jag är på ;) 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback