2 hästar i en vecka ♥

Publicerat 2016-07-26 kl. 12:08:10 av Isabel Håkansson
Godmorgon! Efter ännu en sovmorgon så är jag redo för ettpar timmar i stallet. Idag är det inget sol-väder, så då prioriteras stallet på förmiddan, såklart ;) Från och med igår och en vecka framåt så har jag två hästar att rida och ta hand om - nämligen stallets största häst, Bolt! Red igenom honom på ridbanan igår i alla gångarter, väldigt okoncentrerad till en viss del men överlag jätteduktig. Kom åt honom bättre igår än vad jag gjort tidigare, i skritten släppte han efter ordentligt och blev drömmigt fin! Snobben vilade, han var lite krasslig i förrgår så han fick en extra vilodag igår för att vara på den säkra sidan, min älskling. 
 
Idag ska båda hästarna ridas igen, båda hästarna ska få komma ut i skogen och gå över lite stock & sten. Nyttigt för dem att få komma ut och lyfta lite på fötterna, de behövs. När stallet är klart så ska jag hem och fräscha till mig litegrann innan jag sedan drar vidare till Västerås för en shopping-eftermiddag ihop med Milla. Perfekt en grå tisdag som denna! Mitt enda "måste" att köpa in är nytt smink, ett cream contour ifrån sleek bland annat.. får se om jag lägger upp här vad jag köper lite senare! PUSS. 
↑ Fina Bolt igår ↑
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Lovisa Magnusson

Åh vad roligt :D Ser fram emot ännu fler häst-inlägg på din blogg ;)

2016-07-27 @ 12:00:51
URL: http://lovisamagnusson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback