2 days off

Publicerat 2016-07-27 kl. 20:58:00 av Isabel Håkansson
Pappa kom och hämtade mig i Sala tidigare idag och så åkte vi till Stockholm. Kände att jag behövde bort ettpar dar och bara pausa allt där hemma ett tag. Sala är, som ni säkert redan vet, en rätt liten stad. Det blir lätt för mycket och just nu känner jag att jag vill vara vart som helst - förutom där. Hästarna kollar mamma till och imorgon ska hon även rida Snobben en vända. Så rider och pysslar jag med dem på fredag igen såfort jag kommer hem igen. Två dagar kan göra mycket för måendet, så jag hoppas att nästa gång jag passerar Sala-skylten är det med en bra känsla i magen..
 
Människor som lovar & lovar, men som innerstinne bara undanhåller lögner för att rädda sitt egna skinn får mig att vilja spy. Littarly. Speciellt när de handlar om en av ens närmsta vänner.. Jag är värd bättre än så. Är så skeptisk på precis varenda människa omkring mig, litar inte på någon. Ord som "jag lovar" är bara innehållslösa ord utan mening för mig nu för tiden.
     
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: madeleine magnusson

Kan inte hålla med mer om det du skrev i slutet!

2016-07-31 @ 22:51:48
URL: http://nouw.com/theequestrian
Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Riktiga vänner ska man kunna lita på, annars är de inga riktiga vänner!

2016-08-02 @ 09:33:09
URL: http://spontan.blogg.se
Postat av: Lovisa Magnusson

Fina du!!

2016-08-03 @ 12:20:02
URL: http://lovisamagnusson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback