Var de nån som sa 2016...?

Publicerat 2016-01-01 kl. 11:47:07 av Isabel Håkansson
Hej på er, eller godmorgon till er som kanske fortfarande ligger i sängen och halvt kisar med ögonen medan ni läser det här inlägget! Hoppas att ni mår jättebra och att ni hade en jättebra nyårsafton igår ♥ Detta blir mitt första inlägg 2016, så jag känner mig en gnutta press faktiskt.. haha. Min nyårsafton blev bra iallafall, firade in den med en massa bra kompisar, dansade och hade jättekul hela kvällen igenom. Festen spårade framåt slutet och så stängdes den ner ca 10 minuter innan tolvslaget.. Wait, WHAT? 
 
Vaknade upp och var jättepigg imorse, så skönt! Ska ta tag i stallet nu på morgonen, tänkte ta ut Snobben en sväng och rida igenom honom i alla gångarter. Ikväll så åker jag till Stockholm och spenderar helgen där ihop med pappa vilket kommer bli mysigt. Alltid skönt att komma iväg lite ifrån stan och släppa allt här hemma i ettpar dagar, faktiskt. Känns som att jag kommer att få till en bra start på mitt nya år! 
 
Nej, nu väntar ponnybusen på mig och jag längtar efter att få pyssla om och skämma bort honom litegrann faktiskt. Förhoppningsvis har han samlat på sig extra energi nu under natten då han har fått stå inne, och orkar ge lite mer under dagens ridpass ;) Det återstår att se... vi hörs senare. 
Här är 2 bilder ifrån festen igår ↑
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Michelle Petersson

Låter som en härlig kväll!! :D Hoppas du får ett riktigt GOTT 2016!

2016-01-01 @ 14:02:13
URL: http://nouw.com/michellepetersson
Postat av: Sara

Det är inte så att snobben stått på tanne ridskola förut? :)

2016-01-01 @ 16:11:43
Postat av: Nicole

Gott nytt år! :)

2016-01-01 @ 16:12:27
URL: http://nicolees.horseworld.se
Postat av: Anna

Det låter som du hade en bra kväll :)

2016-01-01 @ 23:19:14
URL: http://aannaphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback