Tisdag it is.

Publicerat 2016-01-05 kl. 10:40:48 av Isabel Håkansson
Tisdag, solen lyser utanför fönstret och det har preciiiis slutat snöa. Om nån timme ska stallet fixas och idag ska Snobben få svettas ordentligt. Igår så löslongerade jag honom i paddocken och tränade inkallningar, har en kort filmsnutt därifrån om ni skulle vilja se? Hur som helst, han var bedräglig i stallgången och när man gick med honom. Enda gången han höll sig i skinnet var när vi släppte honom i paddocken, där det var tillåtet att bralla.. men nej, bättre att göra det förbjudna när man leder och står uppställd i stallgången istället ;) 
 
Att rida är det enda som står på listan över saker att göra idag. Ikväll ska jag bara hem, ta en lång dusch, sätta på mig myskläder och umgås med mamma & Pernilla, blogga i massor och avslutade kvällen med nån bra film eller några serie-avsnitt. I mitt huvud låter det som en perfekt kväll, eller vad tycker ni? Alltså - en lugn dag på schemat idag. Passar bra när skolan börjar om två dagar och jag behöver ta igen så mycket missad sömn som möjligt.. vi hörs senare. PUSS
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Marica & Olivia

Låter som du kommer få en skön dag :D

2016-01-05 @ 11:26:34
URL: http://dalahastarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback