TIPS: 10 inlägg..

Publicerat 2016-01-19 kl. 11:47:00 av Isabel Håkansson
1. Bildminnen! Jag tycker det är sååå roligt att läsa & få hänga med tillbaka i tiden och se bilder ifrån . Dock verkar det inte vara så uppskattat härinne? Eller..? 
 
2. Bloggtips! Uppskattas alltid & jag får alltid mer bloggmotivation och inspiration efter att jag läst ett sånt inlägg. 
 
3. "Saker ni inte visste om mig"-inlägg. Tycker dem är sååå intressanta och ger verkligen en klarare bild om personen bakom bloggen. 
 
4. Alla sorters tips! Tips på hur man lösgör en stel häst, hur man får håret glansigare, hur man får långa fylliga fransar, hur man får bättre hy and the list goes on and on.. 
 
5. Ridövningar! Tycker själv det är jättesvårt och nästan lite jobbigt att skriva såna inlägg, då jag är så dålig på att förklara, hehe. Men tycker det är kul att läsa och jag provar gärna ridövningarna hemma efter att jag läst dem. 
 
6. Q/A's där man är 100% ärlig. Att man har små mini-frågestunder där man väljer ut ettpar frågor och svarar 110% ärligt på dem. Det är superroligt att läsa tycker jag! 
 
7. Mer ingående inlägg, tankar.. Jag tycker om sånadär inlägg, som är kanske lite för öppna egentligen, som är djupa, tankefyllda. Dels för att jag då känner att det inte bara är jag som tänker mycket.. vilket känns bra för mig.
 
8. Inspo-inlägg!! Inspo på makeups, inspo på tatueringar, inspo på outfits och ni vet ALLT. 
 
9. "ATM" inlägg. Att man slänger upp ett gäng bilder ifrån mobilen på vad som händer här & nu, liksom. 
 
10. Utvärderingar av ridpass. Med en medellång text och ett gäng bilder! 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jättemånga bra tips! Behöver ladda med lite inlägg då jag ska bort nästa vecka, men inspirationen är på noll. Utvärderar ju främst träningspass, men vill gärna blanda upp det lite.

2016-01-19 @ 12:23:15
URL: http://exaequestrian.wordpress.com
Postat av: Linda B

Kul inlägg! :) Ska tänka på dessa när jag har bloggtorka nästa gång ;)

2016-01-19 @ 12:54:04
URL: http://nouw.com/lindabergqvist
Postat av: Madde

Mer vardag, minder häst!!!!!! :D

2016-01-21 @ 14:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback