Tattoo-inspo ♥

Publicerat 2016-01-04 kl. 13:58:00 av Isabel Håkansson
Tatueringar är enligt mig bland det finaste som finns. Det säger så mycket om en människa, kanske om ens förflutna, hur man är som person, åsikter, kan belysa om man har någonting som betyder extra mycket för en, osv. Någonting som gör mig förbannad, är att folk med mycket tatueringar kan göra det svårare att få jobb, och kan ställa till det i de sociala livet. Men.. det var inte de jag skulle skriva om i det här inlägget. Hehe. Ta en titt på collaget ovan, HUR fina är inte dem tatueringarna? Den bakom örat skulle jag lätt kunna tänka mig att göra nu. Dem två andra tatueringarna är ju rätt stora..
 
Jag har en tatuering i dagsläget, en liten tatuering på min arm tillägnad åt min familj. Men, mycket fler ska det bli! Får se när, var och hur nästa tatuering blir. Förhoppningsvis blir det om inte allt för lång tid! Älskar, älskar, älskar tatueringar! Vill ha hela min kropp tatuerad och fylld med bläck en vacker dag, typ ;)
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Julia Axelsson

Ååh, så sjukt snyggt!

2016-01-04 @ 22:29:46
URL: http://nouw.com/juliaaxelsson
Postat av: Marica & Olivia

Riktigt vackert med fjädrar :D

2016-01-05 @ 11:27:03
URL: http://dalahastarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback