Snobben v. 4

Publicerat 2016-01-25 kl. 12:22:51 av Isabel Håkansson
Måndag (idag): Ridas igenom i paddocken, alla gångarter. Bara stämma av gas & broms, träna lydnad. 
 
Tisdag: Longering lång låg form 30 minuter. 
 
Onsdag: Uteritt, gå slalom mellan träd, flytta för skänkel osv. 
 
Torsdag: Promenad 5 kilometer. 
 
Fredag: Oplanerat.
 
Lördag: Ev. rida på fältet (beroende på hur pigg han varit dan innan) 
 
Söndag: Uteritt. 

Som alla andra veckor, så kan veckoschemat ändras beroende på väder och hur Snobben känns. Målet denna veckan är att han inte ska ha någon dag där han får stå helt, då han under helgen fått vila 2 dagar eftersom jag varit borta. Han lär vara LAGOM pigg idag.. ber en bön för mitt liv idag när jag ska sitta upp att han inte skickar av mig. Hehe ;) 
Publicerat i Snobbens ridbok,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback