Saker som SKA göras denna söndagen..

Publicerat 2016-01-31 kl. 10:20:53 av Isabel Håkansson
♥ Rida Snobben. Sätta på mig en ordentlig vinterjacka, halsduk och vantar och bara köra. Gör det för Snobbens skull & för att han ska få den motion han behöver.. 
 
Plugga. Två kompisar kommer över och vi ska plugga ihop. Som ni säkert förstår så ligger jag en heldel efter nu efter att ha varit borta från skolan i 4 dagar.. En repotageintervju & en självbiografi på spanska ska skickas in idag, och matten ska pluggas på inför ett prov imorgon. 
 
♥ Lägga mig TIDIGT. Senast klockan elva ska jag ligga i sängen, färdig att sova. Jag behöver dem här timmarnas sömn nu inför skolan imorgon, eftersom jag fortfarande egentligen inte är frisk.. 

Annars önskar jag er en helt fantastisk söndag, ta vara på den! Vad ska ni göra idag? 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback