Saker som är "typical Isabel"

Publicerat 2016-01-20 kl. 14:22:00 av Isabel Håkansson
 
♥ Att alltid vara ärlig, ibland kanske lite fööör ärlig. Frågar nån vad jag tycker - då säger jag ärligt vad jag tycker utan en massa krusiduller. 
 
♥ Att se mycket bitchigare ut än vad jag är. Ibland när jag går förbi en spegel, blir fotad utan att vara beredd eller annat så kan jag chockeras av hur enormt bitchig jag kan se ut!!! Omedvetet och inte med flit, alltså. 
 
♥ Att göra duckface på bilder.. Ugh. Vet själv inte varför jag gör det men det bara faller sig naturligt när jag tar fram en kamera eller ska ta en selfie, hehe. 
 
♥ Att få ångest för ALLT, ALLT, ALLT. Det kan vara att jag vet att det ligger en tröja på mitt golv inne på rummet, att jag inte smörjt Snobbens träns på 5 dagar eller har ett prov om en månad. Jag har ångest över precis ALLT innan jag tagit tag i det vilket kan vara väldigt påfrestande vissa perioder.. 
 
♥ Denna punkt hänger ihop med föregående punkten - jag kan aldrig vänta. Kommer jag på någonting som jag vill eller måste göra, så vill jag göra det nu på direkten. Jag hatar att vänta, det är de värsta jag vet. 
 
♥ Jag är den som alltid skämmer ut sig. Ni vet den i gänget som säger fel saker vid fel tillfällen, ramlar eller halkar (helst inför stora folkmassor) och skrattar när h*n inte borde, den personen är jag, jag, jag. 
 
♥ Mitt skratt är nog det fulaste jag hört, nånsin. Och självklart erhåller jag då den egenskapen att jag skrattar åt princip allt. Mina egna skämt också såklart ;) 
 
..Skulle ni vilja läsa mer saker som är "typical Isabel"? 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Vanessa andersson

Jag ser alltid bitchig ut enligt mina vänner haha, själv tycker jag bara att jag koncentrerar mig ;) Men då ser jag bitchig ut haha..

2016-01-20 @ 15:42:04
URL: http://vanessaandersson.se
Postat av: Jossan

Åh, så himla roligt inlägg att läsa!! Känner dessutom igen mig i många av ovanstående punkter, hahah 🙈

2016-01-21 @ 07:29:35
URL: http://jjossans.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback